perjantai 1. maaliskuuta 2013

UNDER THE SUN






Tänään vaihdoin hotellia ja asun loppuloman Miami Beachilla yksin! Ystäväni Marianna tulee kuitenkin viikonlopuksi Westonista tänne mun kanssa eli huomenna näämme taas. Viikonlopulle meillä on suunnitelmissa sightseeingiä, synttäri-illallinen, joogaa, backyard barbeque, ehkä hieman shoppailua ja tietenkin juhlimista ;) Ensi viikolla lähdemme päiväreissuille Key Westiin ja Bahamalle! Mun olisi tarkoitus myös mennä parille tanssitunneille, jos vain löydän oikeaan paikkaan ja oikeaan aikaan. Tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin, eikä mua pelota yksin oleminen, joskin se ei ole yhtä hauskaa kuin porukassa hengailu. Asun huoneessa, jossa on mun lisäksi 6 muuta tyttöä. Kaikki ovat tosi mukavia ja tulleet täne eripuolilta maapalloa lomalle tai opiskelemaan. Eilen pankki oli sulkenut mun kortin turvallisuussyistä ja siitä seurasi pieni paniikki, että saanko sitä enää toimimaan. Mä nukuin viime yön huonosti, sillä odottelin soittoa pankista, mutta sitä ei sitten kuulunut ja soitin itse perään. Onneksi tänä aamuna kortti toimi normaalisti! 
Parin tunnin kuluttua mun hotellilla alkaa joku livekeikka, jota ajattelin mennä kuuntelemaan, mutta mua nukuttaa nyt jo! Kello on vasta puoli kahdeksan.. Huomenna sitten pirteämpänä liikenteeseen! 

Ainiin, täällä ei sitten yksinään paljon iltaisin liikuskella, sillä päivälläkin tänään kaikki raksamiehet tuijottivat mua niin tarkasti, että taidan huomenna pistää hiukset tiukalle nutturalle ja jättää naaman meikkaamatta! 

Today i changed hotel and i'm living the rest of my vacation alone at Miami Beach! My friend Marianna is coming to spend the weekend here with me so we'll see tomorrow. We have planned for this weekend to go sightseeing, birthday dinner, yoga, backyard barbeque and maybe do a little bit of shopping and of course clubbing ;) Next week we'll go to Key West and Bahamas! Right now i'm staying in a room with 6 other girls. They're all very nice and everyone has came here from different parts of the world to spend their holidays or study.
I'm already tired and it's 7.30 PM.. Already waiting for tomorrow!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti