maanantai 4. helmikuuta 2013

THE SAME BLOUSE

Mä pelkään rokotuksia yli kaiken. Ahdistun ja menen pieneen kippuraan ja inisen. Sitten saan hengenahdistuskohtauksen ja lamaannun täysin. Eilen mut piti rokottaa. Äitini laittaa yleensä meille kaikki tarvittavat rokotukset, mikä on mulle paljon parempi vaihtoehto kuin mennä terveyskeskukseen. Mä yritin valmistautua henkisesti tähän koitokseen, teki mieli huutaa ja purin hammasta kun meinasi itku tulla. Sitten sanoin äidille, että tee se nyt äkkiä ennen kuin muutan mieleni ja hän vitsaili, että laitetaanko mikkihiirilaastari, jotta tulis sitten parempi mieli. Noh, tilanteesta selvittiin ihan hyvin vaikka sen jälkeen mulla oli ihan surkea olo. Tiedän kyllä, ettei rokotus ole niin paha asia ja voisi olla paljon pahempiakin juttuja, mutta se pelko on vaan pään sisällä. Ja nyt on käsi kipeä :( mutta onneksi se on nyt ohi!

Ihastuin Bik bokissa tähän paitaan niin kovin, etten osannut valita tummansininen ja valkoisen välillä, otin siis molemmat :)

I fell in love with this Bik Bok -blouse so bad that i could't choose between the white and navy blue. I took them both! :) 

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi ! (--:
    Pelkään kans rokotteita ja neuloja yli kaiken, ja silti tästä kaikesta huolimatta mulla on pakkomielle lävistyksiin ym. korvan reikiin.


    pinjavilma.blogspot.fi <-- saa käydä kurkkaamassa ja liittyä toki lukijaks jos tykkää :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) se on hassua et voi olla piikkikammo mut ei pelkää lävistyksiä. Mulla on vaan korvikset, mutta ei niidenkään ottaminen pelottanut. Mä käyn kurkkaa! :)

      Poista