perjantai 1. helmikuuta 2013

RECOVERY WEEKEND

Vihdoin tää rankka ja väsyttävä viikko on takana ja mä pääsen rauhottumaan. On ollut outoa, kun loppuviikosta piti tsempata itsensä niin iloiseksi ja edustavaksi vaikka alkuviikko oli mitä oli. Mä olen käynyt kahdessa työhaastattelussa tällä viikolla ja nyt sitten jännityksellä odotellaan kuuluuko mitään! Kävi miten kävi, mä aavistelen, että tää vuosi tuo mun elämään aika isoja muutoksia! Ihania ja jännittäviä sellaisia. Ehkä hieman hermostuttaakin miten mä pärjään, mutta pitää vaan nyt luottaa itseensä :)

Nyt porukat vie mut syömään (ja mun pitää pysyä herkkulakon rajoissa!) ja illalla vielä nykytanssitreenit. Huomenna aamulla heti takaisin tanssimaan ja sitten mä rojahdan sohvalle!

Mun perus istuma-asento!


Finally this hard week is getting to an end and i can just take it easy and relax. It felt odd that i had to transform myself into a cheery and presentable me at the end of the week once the beginning of it wasn't the happiest. I had two job interviews this week and now i'll just anxiously wait what happens!
I have a strong feeling, that what ever happens next, it's going to be a life-chancing matter. I am excited and and also a bit stressed but i know everything will work out just fine, i just have to have a little faith in myself ;)

Today my parents are taking me out for a dinner (and i'm on no sweets -diet!) and after that i still have contemporary dance rehearsal tonight. Tomorrow morning i go straight back to our dance studio and then i will just lay on the couch!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos :) Kirjoittelen kahdella kielellä, koska mulla on tuttuja jotka eivät osaa suomea, pääsevät hekin vähän jyvälle asioista :)

      Poista