maanantai 11. helmikuuta 2013

LAKEAMUS LASKIAISPULLAAN

Myöhään eilen yöllä kotiuduin reissusta ja kuuden tunnin bussimatkatkin menivät ihan mukavasti. 
Meidän esitys meni oikein hyvin, mun mielestä paremmin kuin aiemmin. Ei tullut stipendejä, mutta niitä ei lähdetty hakemaankaan, oli hienoa, että päästiin katselmukseen mukaan! 
Tosiaan, mun herkkulakko on sujunut tähän mennessä ihan hyvin, joskin esim kaakaon olen jättänyt kiellettyjen listalta pois ja sitä on tullut muutama kupillinen juotua. Pelkästään tämä sokerin ja hiilareiden vähentäminen on tehnyt musta myös hieman kevyemmän, vaikka mitään painotavoitteita en asettanutkaan :) Tänään mä en kuitenkaan voinut vastustaa laskiaispullia, joita äiti oli tehnyt viikonloppuna. Äitini on toiminut mun herkkulakon virallisena valvojana ja hän antoi mulle luvan syödä yhden pullan hyvällä omallatunnolla, sillä ne oli tehty jostain superterveysjauhoista. Ja uskon sen, sillä maistuikin ihan sämpylälle. Päätin, että jos vielä uudelleen menen herkkulakkoon niin äidin leipomukset täytyy jättää kieltokategorian ulkopuolelle :D Karkeista ja roskaruuasta mä olen kuitenkin pysynyt kaukana, eikä tee edes mieli! Enää kaksi viikkoa ;) 







I'm back from my dance trip and managed the six hour drives pretty good! Our dance went well and in my opinion it went better than before. We didn't get any diplomas but thats not what we came there for, we were happy enough to get in the show!
My no-sweets diet has been going well until today when i saw shrove buns my mum made at the weekend. As my mum has been keeping an eye on my no-sweets diet, she promised that i can have a bun since she made them super healthy :) That i can sure believe, because it tasted like a bread roll. I decided that if i'll ever do this no-sweets diet again, i will have to exclude my mums baking from the forbidden treats list! Having no lollies or junk food has been not that hard for me. Two weeks left! 

Necklace &jeans - Cubus
Knit & shoes - H&M

2 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana blogi jäin heti koukkuun! :)

    Käy ihmeessä kattomassa mun blogia :)

    http://llovewantneed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Käynpä heti katsomassa :)

      Poista