sunnuntai 3. helmikuuta 2013

ICE COLD



Täytyy sanoa, että on nostetava hattua kaikille niille valokuvamalleille, jotka joutuvat hyppimään bikineissä iglun edessä tai muuten vaan keikistelemään pakkasessa ilman toppatakkia. Mun varpaat olivat syväjäässä ja nenä meinasi valua irti. Ja silti yritin hymyillä. Ja oikeastaan tykkäsinkin siitä! Kai mä alan pikkuhiljaa päästä tän jutun juoneen kiinni ja oppiakin jotain. Valokuvattavana olemisesta nimittäin. Enää en edes vaivaannu kovasti kuvattavana olemisesta. 
Mikähän mun päässä naksahti? 
Ihmisiä kulki ohi ja he pällistelivät meitä, kun köpötimme vaivalloisesti korkkareissa kamera kädessä ja ilman ulkovaatteita. Muutama jopa pysähtyi antamaan poseerausvinkkejä. Melko hupaisaa :) Ja tänään on kurkku kipeä!


I have to say i appreciate those models who have to pose in front of igloo with just their bikini on! My feet were frozen to death and my nose was running out of my face. And yet i still kept smiling. And i kinda liked it. I guess i'm starting to get this thing little by little. This thing means being photographed. I wasn't feeling bothered at all this time. What changed in my head? 
People were passing by and stearing at us stumbling in our high heels with a camera and without any outwear on. Some of them even stopped by and gave us some posing tips, how funny :) And now i'm having a sore throat!



Huomatkaa sivupalkissa "seuraa blogilistalla" -painike! Mä olen ylpeä mun teknisistä suorituksistani :D

Knit and bracelet - Bik Bok
Necklace - Forever New (Australia)
Jeans - Dr. Denim
Shoes - Zara

2 kommenttia: