perjantai 11. tammikuuta 2013

SWOLLEN FACE



Mun viikonloppuni alkoi iloisissa merkeissä hammaslääkärin tuolissa. Mulle tehtiin viisaudenhampaan leikkaus, eli hammas leikattiin ulos ikenen alta ennen kuin se ehti edes tulla esiin. Toimenpide oli onneksi ohi 20 minuutissa, mutta ilta onkin sitten mennyt jääpussi leuassa, melkoisissa lääkehuuruissa kipeän ja turvonneen posken kanssa.. Pari päivää mennäänkin sitten keittodieetillä!

Hiukseni kasvoivat yllättäen 15 senttiä! Ostin clip on -hiustenpidennykset Dreamhairilta ja tykkään kovasti! Värivalinta meni kerralla nappiin, pidennykset ovat lähes täysin saman väriset kuin omat hiukseni, omissani on vain enemmän raitoja, mutta niitä on tässä vielä tarkoitus vaalentaa. Tuntuu hassulta olla näin pitkähiuksinen.. Mutta ehdottomasti hyvä ostos, sillä klipsit ovat paljon kätevämmät kuin monet muut pidennystekniikat, enkä olisi uskaltanut ottaa pysyviä, saatikaan maksaa niiden huollosta kolme kertaa enemmän kuin näistä! Olen siis tyytyväinen ja lämpimästi suosittelen muillekin pitkistä hiuksista haaveileville. Pitääkin seuraavaksi kihartaa näitä oikein kunnolla :)

Hymyileminen oli hieman vaikeaa turvonneen posken takia, mutta onneksi kuvissa se ei näytä yhtä pahalta kuin nyt! Mä näytän ihan hamsterilta, joka on varastoinut talvieväät poskeensa. Onneksi sentään mun poikaystävän mielestä mun hamsteri-look näyttää söpöltä! Niinpä niin..
Nyt olen sitten yhtä hammasta köyhempi ja toivottavasti tämä jomotus lakkaa pian.


2 kommenttia:

  1. Tulin taas vilkuilee siu blogia! Ihana tyyli tässä, tykkään ton farkkupaidan yksityiskohdista. Sopii tosi hyvin siulle! :) T.sannadesanna p.s. Tarkoitat kai swollen face ;p Pahoitteluni pilkunviilaamisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Tarkoitan toki, mulla on vaan aivan omia englannin kielisiä sanoja kun kirjoittelen lääkehuuruissa ;)

      Poista