tiistai 1. tammikuuta 2013

NEW YEAR 2013


Hyvinhän se vuosi vaihtui. Meillä oli paljon ruokaa ja paljon syöjiä, musavisa ja juomapeli (johon itse en tosin osallistunut). Hauskaa oli ja oikein sivistynyttä seuraa mulla :) Raketteja emme ampuneet, mutta sädetikkuja poltimme ahkerasti. Oli tiaroita ja ilmapalloja ja vaikka mitä.

Ironista kyllä, minä, joka olen lähestulkoon absolutisti päätin sitten uuden vuoden kunniaksi maistella ihan pikkuisen kuohuvaa ja boolia, yhden siiderinkin jopa join. En ollut pienimmässäkään hiprakassa, mutta luultavasti mulla oli loppupeleissä kaikkein kamalin olo kun kömmin nukkumaan viiden maissa aamuyöllä. Poikaystäväni toivoi kovasti, että mulla olisi krapula, jotta hän saisi hyvät naurut, mutta se ei ollut sitä ollenkaan. Mä olin onnistunut saamaan jonkun vatsataudin. Miten hyvä tuuri voi ihmisellä olla? Oliko tää nyt rankaisu siitä, että erehdyin nappaamaan skumppaa vai siitä, että otin liian vähän? En tiedä, mutta mahani teki kuolemaa koko yön.
Nyt olo on jo parempi, vaikkakin hieman hutera. Päänsärkyä tai muita krapulamaisia oireita ei ollut ja tänään sain kuulla, että kotona oli muillakin ollut vatsat kipeänä, kiitos tästä.

Mutta eilinen oli silti ihana ja oli mukavaa viettää aikaa parhaiden ystävien seurassa. Ja kaikki olivat niin kamalan nätteinä, että melkein silmiin sattui. Musta oli ihanaa pitkästä aikaa päästä laittautumaan nätiksi ja vetää oikein mekko päälle!

Mekot Zara, Diesel, Bubbleroom, Nelly. Meinasin lisätä vain omani, mutta tajusin, että joku kuitenkin himoitsee ystävieni ihania mekkoja, joten paljastin nyt samalla mistä nekin ovat peräisin. Tiarat ovat Tiimarista.



 Hyvää tätä vuotta kaikille! 

4 kommenttia:

  1. ihanan tyylikkääs oloinen vuodenvaihde teillä, nimim. vietin yön sateessa helsingin keskustassa läpimärissä kengissä kaljan voimilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Toivottavasti sulla oli kuitenkin hauskaa olosuhteista huolimatta :D

      Poista
  2. Bling bling :). Olettepas kauniina. T:Anonyymi

    VastaaPoista