sunnuntai 13. tammikuuta 2013

MAXI SKIRT N.1

Hyvät ystäväni tulivat eilen viettämään iltaa luokseni ja jokainen vuorollaan sai kauhistella, kuinka mä olen muuttunut quasimodoksi tässä parin päivän aikana. Poskeni on tosiaankin vielä melkein pesäpallon kokoinen ja onpa siihen ilmestynyt kauniin violetti mustelmakin. Sitä mun ystäväni sitten kilpaa kuvasivat puhelimillaan, saa nähdä minne sivustoille mun palloposkeni päätyy :) Mä olin eilen pikkuisen pöhnässä tai edelleenkin olen, mikä näyttää olevan koko perheessä yleinen huvin aihe. Voin lohduttautua sillä, että kolmas päivä on kuulemma pahin!

Olen selaillut innokkaasti nettikauppojen hame-osastoja lähiaikoina, toivoen löytäväni maxihameen, joka sopisi näin lyhyeen varteen, eikä olisi liian hintava. Nopeasti kävi ilmi, etteivät nuo kaksi vaatimusta sovi yhteen. Rakastuin Asoksen petite-malliston hameisiin ja mekkoihin, mutta en sitten kehdannut ennen reissua pistää rahaa hamosiin, jotka mun mielestä tulisi saada parilla kympillä mistä tahansa trikookaupasta. Näin ollen annoin virtuaalimaailman ihanuusten olla ja marssin suoraan mulle sopivaan liikkeeseen, Eurokankaaseen. Ostin kahta eri hamekangasta, ruskeaa trikoota ja vaaleanpunaista sifonkia. 

Sillä aikaa kun poikaystävä pelasi pleikkaria, mä ompelin itselleni hameen. Näin meillä :) Homma oli erittäin yksinkertainen, aikaa meni alle 2 tuntia ja hintaa hameelle tuli noin 5 euroa. 






Mitäs pidätte? Koska mulla ei ole tänään vielä mitään asiaa ihmisten ilmoille, voisi seuraavaksi olla vaaleanpunaisen hameen vuoro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti