perjantai 4. tammikuuta 2013

LISÄÄ PITUUTTA

Tämä ei ole ennen-jälkeen kuva suihkurusketuksesta, salama ei vaan välähtänyt toisella kerralla :)


Kävin värjäämässä hiukset. Samalla linjalla mennään, latvoja vaaleiksi ja tyveä tummaksi.  Mulla on ilmeisesti kasvuvaihe menossa, ostin ihanat uudet kengät! Noissa ainakin on tarpeeksi lisäpituutta tällekin maahiselle. En tiedä, innostuinko kenties siksi, koska uuden vuoden kuvissa ystävieni kanssa mä olin ainut, jolla oli korkkarit jalassa.. 
Seuraavana olisi tarkoitus kasvattaa tukkaa ja tilata klipsipidennykset! Katsotaan opinko mä käyttämään niitä. Klipseistä olen haaveillut jo jonkin aikaa, mutta nyt päätin, että kokeillaan! Pituutta en hiuksiini kaipaa ainakaan kymmentä senttiä enempää, mutta tuuheutta kylläkin.

Leikin eilen internetin ihmeellisessä maailmassa ja perustin lookbook.nu-käyttäjän! Toivottavasti saan aikaiseksi laittaa sinne jotain kunnollisia kuvia :)


Farkkutakki - Amsterdam
Toppi - Cubus
Kaulakoru - Monki
Housut - Gina Tricot
Kengät - H&M

1 kommentti: