keskiviikko 2. tammikuuta 2013

DREAMS CAN ACTUALLY COME TRUE.. AND COSTLY

En olisi uskonut vielä pari viikkoa sitten, että mun haaveeni käyvät toteen näinkin nopeasti.
Nyt on nimittäin juttu niin, että MÄ LÄHDEN MIAMIIN HELMIKUUSSA!!!
Voi ei, en usko tätä vieläkään todeksi, olen niin innoissani ja peloissani ja luulenpa, että en tajua koko asiaa todeksi ennenkuin istun lentokoneessa.. Miten tää voi olla edes mahdollista?

Mulla kävi maailman uskomattomin pulla. Hyvä ystäväni on lähdössä perheensä kanssa Miamiin ja asiasta oli ollut puhetta joskus aiemmin, kunnes hän sitten heitti viime viikolla kahvilla ollessamme, että vitsi kun olisi joku kaveri matkassa mukana. Mä sitten matkakuumeissani ja uuden vuoden ahdistuksissani heitin, että mähän voin lähteä.
Ja niin siinä sitten kävi, että tänään varasin lennot ja hotellit. Oho.


Jännittävän seikkailun matkasta tekee myös se seikka, että mä matkustan yksin ja yövyn yksin kahdessa eri hotellissa! Ystäväni perhe oli tietysti jo varannut kaikki matkat ja yöpymispaikat etukäteen, joten mä olen viikon samassa hotellissa heidän kanssaan Westonissa ja toisen viikon yövyn Miami Beachilla nuorisohostellissa. Mä pelkään nukkua kotonakin yksin, että katsotaan kuinka paljon henkistä kasvua tuon matkan aikana tapahtuu. Siitäkin tulee varmasti sellainen kokemus, että oksat pois. Toivotaan, että hyvällä tavalla :D 

Ehkä huomenna sitten tajuan asioiden oikean laidan kun tililtäni katoavat rahat niin, että hups vaan. En uskalla edes katsoa. Mulle koittaa köyhä kevät, mutta toisaalta, sitä varten mä sitä rahaa säästin, että pääsen tekemään jonkin reissun ja tämä on nyt se reissu.

En malta odottaa, paras extempore-ostos, jonka olen eläessäni tehnyt!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti