maanantai 7. tammikuuta 2013

BACK TO REALITY


Koulu alkoi taas ja mä olen ihan uuvuksissa jo ensimmäisestä päivästä. Opintoni kestivät tänään yhdeksästä neljään, mutta mun oli pakko lähteä kotiin 15 minuuttia aikaisemmin, koska mulla oli niin kova nälkä! 
Mutta noin hyvällä syyllä sen saa varmaan anteeksi :) 

Eka päivä ilman herkkuja, feeling good so far! Hyvähän se on tässä vaiheessa riemuita :D Treenitkin alkoivat ja huomasin, ettei mun nilkka ole yhtään parempi. Hiukan ärsyttää se, sillä olen niin intoa täynnä ja tahdon päästä kunnolla tekemisen makuun ja nyt pitää taas hissutella. Paranisi jo!

Opin tänään, että yksin kuvaaminen on vaikeaa, siitä tulee vaan suttuisia huonolaatuisia kuvia ja kestää hirmu kauan kun pitää itse olla sekä valokuvaaja, että malli. Toisaalta siinä on se hyvä puoli, ettei tule niin vaivaantunut olo vaikka tekisikin jotain tyhmää. Tulee vain tyhmä olo.
Kiitos ystäväni muistin, että mulla on tuollainenkin jakku! Siinä sitten lähdin tänään kouluun :)

Nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna taas olla ahkera opiskelija! 

Blazer - H&M
Kaulakoru - Cubus
Toppi - Gina Tricot
Legginsit - Zara
Kengät - H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti