keskiviikko 1. elokuuta 2012

EXTEMPORE REISSU


Mun oli tarkoitus lähteä vasta huomenna Helsinkiin, mutta kun meillä ei ollukaan tänään mitään tekemistä, varattiin hotelli ja nyt ollaan sitten matkalla :) Lähdimme perheen kanssa reissuun ilman mitään erikoisempaa syytä. Tarkoituksena olisi kuitenkin käydä tapaamassa isoveljeä sekä harhailla ainakin Ikeassa :) Keskustaan shoppailemaankin mennään ja mun ostoslistassa olis ainakin seuraavia juttuja:
- Meikinpuhdistusaineet
- Puuteri
- Huulipuna, jos löydän hyvän 
- Pari neulepaitaa
- Perus trikoopaitoja

Ja ehkä jotain muuta kivaa jos osuu silmään ;) Mulle Helsinki on tosiaan aina ollut tuulettumispaikka, jonne tykkään lähteä hakemaan vähän etäisyyttä kotikaupungista. Ehkä juuri siksi Helsingistä on tullut mulle niin merkityksellinen, koska olen itse syntynyt siellä, ja mun äitini on asunut siellä pari vuotta pikkuveljeni kanssa töiden takia. Silloin muun perheen kanssa ravattiin siellä joka toinen viikonloppu :) Musta on mukavaa, että on toinen kaupunki, joka tuntuu sillä tavalla kodikkaalta. Silloin kun ei kotona huvita olla, sinne voi aina lähteä viilentämään hermoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti