keskiviikko 8. elokuuta 2012

TEERENPELI

Täällä ollaan hieman väsyneenä, mutta onnellisena! Kävin ystäväni kanssa eilen Teerenpelissä teellä ja vietimme mukavan illan jutellen kuulumisista ja pohtien asioita. Tässä kuvia siis eilisen asusta! Viime Helsingin reissulla Zarasta tarttui mukaan perus musta neulepaita, jossa on hauska aukko yksityiskohtana selkäpuolella. Ehkä mun pitäs keksiä joku takana roikkuva koru tuonne selkään :P Ja mitä tohveleihin tulee, niistä on kyllä tullut yhdet mun lempparikengistä, simppelit, mutta tyylikkäät. Kelpais vaikka muissakin väreissä!

Neule - Zara, koru - Asos, Laukku - Cubus, Kengät - Novo

Olen ollut kolme päivää nykytanssikurssilla, ja päivät ovat olleet erittäin hyvällä tavalla väsyttäviä :) Ihanaa päästä vihdoin kunnon treenien pariin pitkän kesätauon jälkeen! Teimme kurssilla kaikkea improvisaatiosta ihanaan koreografiaan Emma Salokosken Veden alla biisiin :) Mä olin tänään hieman kipeenä ja ääntäkään ei enää lähde, mutta onneksi sen verran terveenä, että pystyin tän viimeisen päivän vetämään vielä täysillä. Huomenna voi sitten loikoilla. En malta odottaa ensi viikkoa kun pääsee takaisin balettitunneille :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti